Din handlekurv:
0 produkter
Totalt: kr 0,00,-
Vis kurven | Til kassa
Lukk

Reklamasjon og angrerett

"Hjelp! Noe er feil!"

Ikke få panikk, vi skal hjelpe deg så godt vi kan. Det første du bør gjøre er å registrere en sak via "Kundeservice" på "Min side". Da vil vi raskt kunne løse problemet på en best mulig måte for deg.

Vennligst sørg for at du registrerer saken i riktig kategori. Da er det enklere for oss å hjelpe deg, og det blir ikke så lett misforståelser. Det fører igjen til at du får raskere og bedre hjelp. Her er link til de ulike kategoriene, og en liten forklaring:

Dette er den beste kategorien å bruke når en vare har gått i stykker, og det ikke ser ut som at varen har blitt skadet under transport. Vi vil forsøke å løse problemet ved å bytte eller reparere varen, eventuelt kreditere kjøpet hvis ikke varen kan repareres eller byttes.

Du har 14 dagers angrerett når du kjøper varer fra oss. Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde. Det vil si at du kan ikke angre kjøpet hvis du har brutt forseglingen på produkter til personlig pleie og liknende.
Angrerettloven sier at kunden må melde fra til selger innen 14 dager etter at han eller hun mottok varen for å kunne angre. Den beste måten å melde fra om at du vil angre kjøpet er å registrere en sak i denne kategorien. Da vil vi kunne gi deg litt nyttig informasjon og du vil ha en saksnummer å referere til når du skal sende varen tilbake.

Det kan naturligvis skje at vi gjør en feil når vi pakker varene dine. Varene blir pakket manuelt, og vi er dessverre ikke feilfrie. Hvis varene du får i pakka ikke stemmer med det du har bestilt bør du registrere det her slik at vi kan rette opp i feilen. Kryss av for alle varene som du savner, og hvis vi har sendt deg feil vare setter vi pris på om du forteller hva du har mottatt.

Noen ganger går det dessverre galt og pakken din blir skadet mens den er underveis til deg. Da er det godt å vite at vi har avtale med Posten slik at du ikke risikerer å tape pengene du betalte for den ødelagte varen. Det første du bør gjøre er å registrere en sak hos oss i denne kategorien. Vi svarer deg så fort som mulig. Vanligvis må vi be deg om å fylle ut et skademeldingsskjema og å levere inn den skadde pakka på postkontoret. Dette er for at vi skal kunne sende et erstatningskrav til Posten. Vær så snill å ikke returnere skadde pakker direkte til oss, da vil ikke skaden bli registrert av Posten.

"Hvordan registerer jeg en sak?"

Det er enkelt å melde fra om feil til oss:

  • Klikk på riktig kategori. Se forklaringen over, og bruk gjerne linken i overskriftene.
  • Du får opp en oversikt over alle varer du har kjøpt
  • For kategorien "garanti / reklamasjon" kan du kun registrere sak på én vare av gangen. Velg varen det gjelder.
  • For de andre kategoriene må du først velge hvilken ordre det gjelder, deretter kan du velge én eller flere varer fra samme ordre.
  • Rull til bunnen av siden. Velg antall og årsak for hver vare, du velger den årsaken du selv synes passer best. Hvis ingen av årsakene passer kan det kanskje hende at du har valgt feil hovedkategori.
  • Skriv inn en melding. Sørg for å skrive hva som er feil med varen. Hvis vi får feilbeskrivelse av typen "virker ikke" må vi som regel spørre deg hva som ikke virker før vi kan hjelpe.
  • Klikk på "send henvendelse" neders på siden. Du vil få en bekreftelse på at saken har blitt registrert.

"Hva skjer etter at jeg har registrert en sak?"

Vi vil svare deg så fort som mulig og finne en løsning som du kan være fornøyd med. Når vi svarer på saken din så sendes det automatisk ut en e-post for å varsle deg. Husk også at du når som helst kan finne igjen saken din under "Kundeservice" på "Min side". Hvis du går inn på saken din kan du lese alle svar fra oss og du kan også sende et nytt svar til oss. Vi klarer normalt å svare på alle saken i løpet av neste virkedag, så hvis du ikke får e-post kan det være lurt å logge inn og sjekke. Det hender jo at e-post kan bli stoppet av et spamfilter.

  • Voldtektsalarm - KUN 49,-
  • Ciaté supersalg :)
  • Blax - 39,-
  • Vinn GHD!
      Meld deg på:
      Meld deg på nyhetsbrevet vårt!
      Vi støtter VISA, MasterCard og Bank Axess