Hvordan handle?
Hvordan handle

Hos oss handler du enkelt og sikkert. Her kan du registrere deg som kunde eller du kan handle som gjest. Det betyr at du ikke logger inn, men kun registrerer epost og leveringsinformasjon. Alle bestillinger du gjør som gjest vil fremdeles registreres på eposten, og dermed kan du når som helst opprette profil, og få tilgang til tidligere bestillinger.

Gjennom vår søkefunksjon kan du enkelt lete frem produktene du er interessert i. Du kan også filtrere på uilke kategorier for å finne de produktene som er relevante for deg og dine ønsker.

Når du finner en vare du vil ha, klikker du på kjøp og den legges i din handlekurv. Du kan også trykke på hjertet for å legge den til ønskelisten din, og spare den til senere.

Linken til handlekurven finner du oppe i høyre hjørne. Har du rabattkode/gavekort, skal denne koden legges til her i handlekurven. Altså før du går til kassen. Kontroller varene før du går videre.

Neste steg er å se at informasjonen som ligger på ordren stemmer. Både navn, adresse og e-postadresse må sjekkes. Hvis alt ser OK ut, velger du betalingsmåte og bekrefter bestillingen.

Under ser du en liste med våre betalingsalternativer:

  • Klarna: Vi samarbeider med Klarna for å tilby deg fleksible og enkle betalingsmåter, som faktura og kortbetaling, slik at du kan handle det du vil ha, når du vil ha det. Les mer her
  • Vipps: Du kan betale raskt og enkelt med Vipps. Overføringen går via Adyen og du trenger kun følge instruksene i Vipps-appen. Beløpet blir reservert når ordren er bekreftet og pengene trekkes når ordren er sendt. Krever smarttelefon med Vipps-app og brukerkonto. Betaling via Vipps følger DNB sine brukervilkår.

Vi sender ikke varer i oppkrav.

Vi har en normal levering på 1-3 virkedager etter at ordren er bekreftet.

De fleste pakker sendes som postpakker med Posten Norge AS og pakken vil komme direkte til din postkasse. Om det ikke er plass vil du få en hentemelding fra postkontoret når den blir lagt inn der. Dersom postmannen ikke finner din postkasse eller adressen er feil, vil pakken bli returnert til oss.

I noen tilfeller kan du også gi postbudet muligheten til å legge igjen pakken ved døren. Dette gjøres derimot kun hvis postbudet mener det er forsvarlig å etterlate pakken.
Via linken HER kan du lese mer om vilkårene under punktet 5.1 Leveringsvilkår (Pose på døren).

Dersom ordren har stor verdi eller for høy vekt så blir den sendt som pakke til hentested. I disse tilfellene vil det bli opprettet et sporingsnummer på selve ordren under Mine ordre. Vi sender også sporingslink med leveringsbekreftelsen på e-post. Når pakken ankommer postkontor får du hentemelding på e-post. For hentemelding på SMS må du krysse av for dette inne på "Min side". Husk at Posten har 7 dagers hentefrist på pakker. Du kan enkelt og kostnadsfritt forlenge hentefristen fra 7 til 14 dager i Posten-appen eller via SMS. 

Vi kan også i noen tilfeller tilby hjemlevering. Dette er en tjeneste fra posten som koster kr 74,-. Merk at leveringstiden er 1-3 virkedager her også.


Dersom du har vært uheldig og mottatt en defekt vare behøver du ikke å bekymre deg. Du har reklamasjonsrett på alle varer kjøpt hos oss i henhold til Forbrukerkjøpsloven.

Vi ønsker selvfølgelig å løse problemet på en enkel og smidig måte ved å erstatte produktet, eventuelt kreditere kjøpet om produktet ikke kan erstattes. 
Ved kreditering vil du få pengene tilbake innen 14 dager fra dagen vi mottar din retur. Er det feil på ditt produkt står vi selvsagt for returkostnadene.

For raskest mulig hjelp kan du enkelt kontakte oss via Min side under Kundeservice eller ved å kontakte oss på [email protected] Kundeservice svarer deg normalt innen 24 timer i ukedagene.


Du har 14 dagers angrerett når du kjøper varer fra oss.

Slik gjør du:

  1. Logg inn på «Min side» og klikk deg inn på Kundeservice
  2. Klikk deretter på «Lag en ny henvendelse» og velg kategori «Retur / Angre kjøp»
  3. Velg deretter årsak for retur, før du så velger ordrenummer og hvilke produkter det gjelder
  4. Etter bildeopplastning (valgfritt) kan du velge «returner varene» eller «skriv til kundeservice».
  5. Velger du «returner varene» får du nødvendige instrukser, samt tilgang på returlapp. Denne skriver du ut, klistrer på pakken og leverer den til Posten. Normalt tar det 4-5 virkedager før din retur er mottatt og ferdig behandlet hos oss
    • Trenger du å komme i kontakt med oss velger du «skriv til kundeservice». Da kan du sende oss en melding og vi svarer deg innen 24 timer på hverdager

Vår returlapp inneholder all nødvendig informasjon og sørger for rask og sporbar levering forsendelsen. Vi anbefaler derfor dette alternativet. Du må selv dekke returfrakt på 59 kr og dette trekkes fra ved tilbakebetaling når returen er behandlet.

Du kan selvfølgelig velge å sende varen i retur på egenhånd ved å betale porto på postkontoret, men vær da obs på at varen sendes på eget ansvar. Vi vil ikke kunne behandle saken før vi har mottatt returen. Husk å fylle ut angrerettskjema og legg dette ved i pakken du returnerer (evt. send skjema på e-post til oss). Angreskjema ligger vedlagt e-posten du mottok med ordrebekreftelsen.

Pakken sendes til:

BliVakker.no AS
Postboks 8104
4675 Kristiansand

NB! Husk å merke pakken din med ordrenummer.

Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde. Det vil si at du kan ikke angre kjøpet hvis du har brutt forseglingen på produkter til personlig pleie og liknende. Skulle du returnere en brukt vare vil vi avkorte betalingen tilsvarende verdireduksjonen. Vi plikter til å tilbakebetale beløpet innen 14 dager fra mottak av retursendingen.

Vi har utvidet returrett for julegaver t.o.m. fredag 13.01.2023. Utover forlenget returrett gjelder normal rutine ved retur av varer. Varen må returneres i samme tilstand eller mengde som den ankom, og må ligge pent i originalemballasjen.

Angreretten gir næringsdrivende rett til å belaste kunde om produktet er påført en verdireduksjon som følge av bruk utover det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskap og/eller funksjon. (jr. Ang Angreretten §25).


Det kan dessverre skje at vi gjør en feil når vi pakker varene dine. Varene blir pakket manuelt og vi er ikke alltid feilfrie.
Hvis varene du får i pakken ikke stemmer med det du har bestilt bør du registrere det via «Min side» under Kundeservice slik at vi kan rette opp i feilen.

Velg kategori «Feil/mangel på leveransen» og kryss av for alle varene som du savner.
Hvis vi har sendt deg feil vare setter vi pris på om du forteller hva du har mottatt, gjerne med bilder som du kan laste opp inne i saken.


Noen ganger går det dessverre galt og pakken din blir skadet mens den er på vei til deg. Da er det godt å vite at vi har avtale med Posten slik at du ikke risikerer å tape pengene du betalte for den ødelagte varen.

Dersom du henter pakken på et utleveringssted, er det best å fylle ut skademelding med det samme, og levere den skadde pakken tilbake til dem. Dette gjelder også dersom det ikke er skade på ytre emballasje.

Skademelding ønsker vi for at vi skal kunne sende et erstatningskrav til Posten. Vær så snill å ikke returnere skadde pakker direkte til oss. Da vil ikke skaden bli registrert av Posten. Om du derimot har mottatt en skadet vare i postkassen, trenger du ikke skrive skademelding. Da sender du oss en melding, og kan gjerne laste opp et bilde. Vi ber deg vennligst ikke kaste produktene og emballasjen frem til saken er løst.

Du kan enkelt kontakte oss via Min side under Kundeservice eller på [email protected], så hjelper vi deg etter best evne. Registrer henvendelsen i kategori «Skade på Leveransen». Det er en stor fordel om du legger ved bilder på skaden og eventuelt skademeldingen, da kan vi løse din sak raskere. Kundeservice svarer normalt innen 24 timer i ukedagene.


Dersom du ikke har mottatt din pakke innen 7 virkedager fra pakken er sendt, ber vi deg ta kontakt med oss via Min side under Kundeservice. Der velger du kategori «Spørsmål om levering».

Om det er opphold i sporingen på pakken vil vi undersøke med Posten for å finne ut av det. Enten blir pakken funnet og levert eller så sender vi pakken på nytt.
I noen tilfeller får ikke postombudet levert din pakke og tar den med tilbake til ditt utleveringssted. Normalt vil du få hentemelding, men det er verdt å etterlyse pakken om det har gått over normal leveringstid.

Husk at du kan spore pakken din via ordren under Mine ordre og vi sender også sporingslink med leveringsbekreftelsen på e-post.