Snarvei:

Bestilling Faktura og betalingLeveranseReklamasjon og manglerRetur og angre kjøp  Produkter Profil Blivakker FOR YOU Øvrige spørsmål

Bestilling
Det er feil adresse på min bestilling, hva gjør jeg?

Hvis pakken allerede er sendt og Posten ikke kan levere den, blir den returnert til oss. Du vil motta en e-post når vi har fått returen, med informasjon om veien videre. Vær oppmerksom på at dette kan ta opptil en uke.

Kan jeg endre adressen på bestillingen?

Ja, hvis pakken din ikke har blitt sendt fra lageret, kan vi hjelpe deg med å endre leveringsadressen. Ta gjerne kontakt med oss på telefon eller chat i kundesenterets åpningstid. Utenfor åpningstidene kan du stoppe ordren på Min side under «Mine ordre» og legge inn en ny bestilling.

Kan jeg stoppe bestillingen?

Min side under «Mine ordre» kan du selv stoppe bestillingen før den sendes fra vårt lager. Har du en påbegynt bestilling som ikke er bekreftet med betaling, vil den innen 24 timer slettes automatisk.

Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelsen - hva gjør jeg?

Ordrebekreftelsen sendes automatisk på e-post så snart bestilling er bekreftet hos oss. Hvis du ikke finner den i innboksen eller søppelposten, kan du alltid finne den under «Mine ordre» på Min side.

Hvordan vet jeg om bestillingen er blitt registrert?

Når bestillingen er fullført, mottar du en ordrebekreftelse på eposten du bestilte med. Ordreoversikten din finner du også på «Mine ordre» inne på Min side hvor du vil kunne se status.

Kan jeg endre eller legge til flere produkter på min bestilling?

Hvis bestillingen din er gjennomført kan vi dessverre ikke gjøre endringer. Ønsker du å starte bestillingen på nytt, kan du selv stoppe din ordre på «Mine ordre» inne på Min side før den sendes.

Kan jeg bruke gavekort i fysisk butikk?

Vi selger gave kort både i våre fysiske butikker og på nett. Men man kan ikke benytte seg av disse på tvers av hverandre.

Kan bestillingen sendes til andre enn meg selv?

Du kan bestille og sende varen til en annen mottaker ved betalingsalternativ Vipps eller kort. Husk å oppgi riktig navn, telefonnummer og adresse, og dobbeltsjekk informasjonen før du fullfører kjøpet.

Har dere gaveinnpakning?

Vi tilbyr ikke gaveinnpakning, men du kan legge ved en av våre flotte gaveposer som sendes sammen med din bestilling. Prisen på produktene vises ikke i pakken, så du kan trygt bestille som gave eller overraskelse uten å avsløre beløpet.

Hvorfor er bestillingen min slettet?

Dersom betalingen ikke ble gjennomført, kan ordren automatisk få status "slettet" etter 24 timer. Ønsker du å fullføre bestillingen? Ta kontakt med oss via Min side, så hjelper vi deg med å gjenopprette den. Alternativt kan du legge inn en ny bestilling.

Faktura og betaling
Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?

Hos oss kan du velge den betalingsmetoden som passer deg best. Vi tilbyr betaling med:

  • Vipps
  • Kortbetaling
  • Faktura eller delbetaling via Klarna Checkout eller BlivakkerPay (Avarda Checkout)

Du kan lese mer om vilkårene her: 

Hva er BlivakkerPay, og hvordan fungerer det?

BlivakkerPay er vår nye fleksible betalingsløsning – levert av Avarda – som gir deg muligheten til å velge den betalingsformen som passer deg best. Du kan velge mellom:

 

BlivakkerPay Faktura - betal innen 30 dager

Få varene hjem først og betal senere. Du får 30 dagers rentefri betalingsfrist, helt kostnadsfritt. Faktura sendes til e-posten din kort tid etter at pakken er sendt, og du finner den også på Min side under Faktura.  

 

BlivakkerPay Konto - del opp betalingen

Med BlivakkerPay Konto kan du dele opp betalingen i ditt tempo – over opptil 36 måneder. Du får alltid full oversikt over renter og gebyrer før du fullfører kjøpet. Alle kjøpene dine samles i én månedlig kontosaldo, og du får en samlet faktura på e-post den 7. i hver måned. Du bestemmer selv om du vil betale minstebeløpet eller mer – helt opp til deg. Saldoen oppdateres automatisk noen dager etter at betalingen er registrert, og du finner alt du trenger på Min side under Faktura

Jeg får ikke valgt faktura eller delbetaling som betalingsmetode - hvorfor?
BlivakkerPay (via Avarda)

Dette kan skyldes at Avarda ikke har kunnet godkjenne deg for fakturabetaling akkurat nå, for eksempel på grunn av kredittsjekk eller annen vurdering. Har du spørsmål angående dette, anbefaler vi at du kontakter Avarda kundeservice direkte her eller på telefon +47 800 82 300. Du kan fortsatt velge andre betalingsmåter. 

 

Klarna

Når du velger faktura eller delbetaling via Klarna, gjør de en kredittsjekk. Et avslag kan skyldes feil leveringsadresse eller manglende kredittverdighet. Har du spørsmål angående dette, anbefaler vi at du kontakter Klarna direkte på telefon +47 23 96 12 11.

Hvor finner jeg fakturaen min og når sendes den ut?

Det kommer an på hvilke betalingsmåte du har valgt: 

 

BlivakkerPay (via Avarda) 
  • Faktura: Sendes på e-post kort tid etter at pakken er sendt fra vårt lager. 
  • Konto: Kontofakturaen sendes på e-post den 7. i hver måned.

Du finner alltid fakturaen din på Min side under Faktura. Den oppdateres noen dager etter at kjøpet er gjennomført.

 
Klarna

Fakturaen din finner du i Klarna-appen. Ser du den ikke der, anbefaler vi at du kontakter Klarna direkte via chat eller på telefon 23 96 12 11.

Kan jeg utsette forfallsdatoen på fakturaen med BlivakkerPay?

Fakturaen skal som hovedregel betales innen 30 dager. Dersom du ønsker mer tid, har du alltid mulighet til å gjøre om fakturaen til delbetaling ved å betale det minste beløpet som er oppgitt. Resterende beløp overføres da til en konto. Vær oppmersom på at renter og administrasjonsgebyr vil påløpe i henhold til Avardas vilkår.

 

Har du sendt en retur og trenger litt ekstra tid?

Da kan vi i noen tilfeller forlenge betalingsfristen. Ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg videre. Merk at dette kun gjelder dersom du har valgt "Faktura – betal innen 30 dager" som betalingsmåte. 

 

 

 

Hva skjer dersom jeg ikke betaler BlivakkerPay-fakturaen på forfallsdato?

Dersom du ikke betaler fakturaen innen forfallsdato, vil du motta en betalingspåminnelse med påløpt purregebyr og forsinkelsesrenter i henhold til gjeldende satser. Påminnelsesfakturaen vil også være tilgjengelig på Min Side under menyvalget Faktura.

Dersom fakturaen fortsatt ikke betales innen betalingsfristen for påminnelsen, vil den automatisk bli overført til en BlivakkerPay-konto. 

 

Hvilke betalingsmåter kan jeg bruke for å betale fakturaen fra BlivakkerPay?

Du kan velge å betale fakturaen med bankkort, direkte betaling med KID-nummer, konto eller Vipps. 

 

Hvordan fungerer retur og tilbakebetaling med BlivakkerPay?

Returnerer du varer, justeres beløpet automatisk så snart returen er behandlet hos oss. Har du allerede betalt, refunderes beløpet til deg. Hvis du har valgt delbetaling, blir det justert på neste faktura. Enkelt og greit!

Hvorfor får jeg ikke gjennomført betalingen med Vipps eller kort?

Dersom betalingen ikke går gjennom, vil du få en feilmelding. Sjekk om alle obligatoriske felt er fylt ut – eventuelle mangler markeres med et rødt utropstegn. Feilen kan også skyldes problemer med kortet ditt eller Vipps-appen. Dobbeltsjekk at kortopplysningene er riktige, og at appen er oppdatert. Hvis problemet vedvarer, prøv en annen nettleser eller enhet.

Hva betyr det at beløpet er reservert?

Når betalingen har status «Beløp reservert», betyr det at pengene er holdt av. Beløpet trekkes først når varene sendes fra vårt lager. Hvis du avbestiller før utsendelse, frigjøres beløpet innen 24 timer.

Jeg har blitt belastet to ganger, hvordan får jeg beløpet refundert?

Vi belaster deg kun én gang per ordre. Eventuelle dobbeltbetalinger er som regel midlertidige reservasjoner som automatisk forsvinner innen et par dager. Merk at når en reservasjon slettes, skjer det ingen kreditering – i stedet justeres saldoen din, og pengene blir tilgjengelige igjen.

Leveranse
Hvor sender dere?

Vi sender over hele Norge, med unntak av Svalbard og Jan Mayen.

Hvor lang leveringstid har dere?

Vi har en normal leveringstid 1-3 virkedager.

Hvilke leveringsmetoder tilbyr dere?

Pakkeautomat

En pakkeboks hos Posten er en selvbetjent løsning hvor du kan hente pakker fra en boks når det passer deg, uten å måtte dra til et hentested i åpningstiden. Den krever at du bruker Posten-appen og du vil ikke få hentet ut pakken uten denne.

Levering til postkasse

Pakken blir levert direkte til din postkasse, hvis den fysiske størrelsen på pakken tillater det. Dersom pakken er for stor for postkassen, blir den levert til nærmeste hentested i stedet. Hvis postbudet ikke finner din postkasse, den ikke er merket med navn eller adressen er feil, vil pakken bli returnert til oss. Merk deg at adressen du oppgir må være oppført i Postens adresseregister for at pakken skal kunne leveres.

Utleveringsted

Pakken sendes til et postkontor, en Post-i-Butikk, eller et annet hentested i nærheten av din adresse. Husk at Posten har 7 dagers hentefrist på pakker.

Hjemlevering Posten

Denne hjemleveringen er tilgjengelig for de fleste postnumre, og pakken blir levert direkte hjem til deg dersom det er mulig i ditt område.

Hjemlevering WiderøeSmart

Du bestiller pakken til din nærmeste flyplass og få den levert hjem derfra. WiderøeSmart benytter flyselskapenes ruteprogram og gir deg muligheten for levering på 1-2 virkedager i Nord-Norge. Du kan også velge å hente pakken på flyplassen ved å gi beskjed via sporingslenken du mottar. 

Hvor mye koster frakten?

Fraktkostnadene for din bestilling avhenger av valgt leveringsmetode og innholdet i handlekurven. De eksakte kostnadene og tilgjengelige leveringsalternativene vises tydelig i kassen. Vær oppmerksom på at fraktpriser kan endres, og den prisen som vises i kassen, er den som gjelder for din bestilling.

Hva er ekspresshåndtering?

Ekspresshåndtering gir bestillingen din høyeste prioritet på lageret vårt, slik at den sendes raskere ut fra oss. Etter at pakken er sendt, gjelder vanlige leveringstider hos posten.

Hvordan sporer jeg pakken?

Du finner sporingslenken i leveringsbekreftelsen vi sendte til deg på epost. Sporingsnummeret er også tilgjengelig i ordreoversikten på «Mine ordre» inne på Min side.

Pakken ble ikke levert i postkassen - hvor er den?

Hvis pakken din ikke kunne leveres, kan det skyldes feil adresse eller manglende merking av postkassen. I slike tilfeller returneres pakken til oss. Vi har dessverre ikke mulighet til å omdirigere den til nærmeste hentested, men du vil få en e-post så snart vi mottar returen – dette kan ta opptil én uke. Dersom pakken ikke fikk plass i postkassen, blir den som regel levert til nærmeste hentested.

Hvor er pakken min?

Hvis pakken din ikke har kommet frem innen 7 virkedager etter at den ble sendt, må vi sende en etterlysning til Posten. Ta kontakt med oss via Min side, så ordner vi dette for deg!

Jeg har fått feil pakke, hva gjør jeg?

Ups! Det har nok gått litt fort i svingene på lageret vårt. Ta kontakt med oss via Min side, så fikser vi dette raskt og enkelt! Husk at feilsendte varer ikke må åpnes – vi ber som regel om retur, og varene må være i original stand.

 

Hvor lang hentefrist er det hos Posten?

Hentefristen er syv dager etter pakken har ankommet hentested. Du kan enkelt og kostnadsfritt forlenge hentefristen fra 7–14 dager. Dette gjøres i Posten-appen eller via SMS.

Jeg hentet ikke pakken innen fristen, hva gjør jeg?

Dersom pakken ikke hentes innen fristen vil den bli returnert til oss. Når vi mottar den vil vi kreditere deg for ordren, med fratrekk for gebyr for uavhentet pakke (200,-) samt returfrakt (59,-). Ønsker du å unngå gebyret? Ta kontakt med oss før returen er registrert, så betaler du kun returfrakten.

Retur og angre kjøp
Hvordan benytter jeg meg av angreretten?

Du har 14 dagers angrerett når du handler hos oss. Varen må returneres ubrukt og i samme stand og mengde som da den ble mottatt. Den skal ligge pent i originalemballasjen og pakkes forsvarlig.

 

Slik registrerer du en retur:

  1. Logg inn på Min side og gå til Kundeservice.
  2. Klikk på "Lag en ny henvendelse" og velg kategori "Angre kjøp/ retur".
  3. Velg ordrenummer og hvilke produkter du ønsker å returnere.
  4. Velg mellom: 

Returner varene: 

  • Du får instruksjoner og tilgang til en returetikett.
  • Enkelte pakker kan returneres via postkassen - informasjon om dette får du i kundesaken din.
  • For retur via hentested mottar du en QR-kode på e-post, som kan brukes til å skrive ut returetiketten på hentestedet.
  • Skriv ut etiketten, fest den på pakken og lever den hos Posten.
  • Hvis du skriver ut returetiketten selv hjemme, kan du skanne strekkoden i Postens app og velge ønsket retursted (pakkeboks, hentested, postkasse). 

Skriv til kundeservice:

Har du spørsmål eller trenger hjelp? Send oss en melding, så svarer vi innen 24 timer på hverdager.

 

Retur i fysisk butikk

Du kan returnere varer kjøpt på nett i en av våre fysiske butikker innen 14 dager etter mottak. Ordrebekreftelsen må fremvises som dokumentasjon på kjøpet.
Tilbakebetaling kan kun gjøres til personen som står registrert som kjøper på ordren, og gyldig legitimasjon må derfor vises ved retur. Refusjon skjer enten som tilgodelapp (kun gyldig på tvers av våre fysiske butikker) eller som tilbakebetaling til betalingskort – uavhengig av hvilken betalingsmetode som ble brukt ved bestilling. Dersom du har valgt faktura som betalingsmetode og ennå ikke har betalt den, vil refusjonen likevel bli gjennomført, men fakturaen må fortsatt betales i sin helhet.

 
Vilkår for angreretten
 

Varen må være ubrukt og i original stand

Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i samme stand og mengde som ved mottak. Det vil si at du kan ikke angre kjøpet hvis du har brutt forseglingen på produkter til personlig pleie og liknende. Skulle du returnere en brukt vare vil vi avkorte betalingen tilsvarende verdireduksjonen iht. Angrerettloven §25.

 

Returkostnad

Returfrakt koster 59 kr og trekkes fra tilbakebetalingen når returen er behandlet. Det er fri retur for produkter merket med "Prøv meg", dersom du er medlem i kundeklubben. Vi tilbakebetaler beløpet innen 14 dager etter at vi har mottatt returen.

 

Egen returforsendelse

Du kan velge å betale porto selv og sende varen i retur, men vær oppmerksom på at forsendelsen skjer på eget ansvar. Husk å fylle ut angrerettskjemaet fra ordrebekreftelsen og legg det i pakken. NB: merk pakken med ordrenummer.

 

Returadresse:
Blivakker.no AS
Mjåvannstykket 1
4628 Kristiansand

 

Vår returetikett inneholder all nødvendig informasjon og sørger for rask og sporbar levering av forsendelsen - vi anbefaler derfor dette alternativet framfor å sende på egenhånd.

Hvor finner jeg returetiketten?

Returetiketten eller QR koden finner du vedlagt i kundesaken din under "Returetikett". Trykk på "Vis/skriv ut" for å se den. 

Kan jeg bytte til en annen vare?

Vi tilbyr ikke bytte av varer kjøpt på nett, men du har 14 dagers angrefrist. Ønsker du en annen vare, kan du enkelt legge inn en ny bestilling.

Dersom du har kjøpt varen i en av våre fysiske butikker, kan du bytte den innen 10 dager, forutsatt at du har med gyldig kvittering.

 

Hva skjer med rabatten/gaven om jeg angrer kjøpet?

Hvis du returnerer deler av en ordre der du har mottatt gratis eller rabatterte varer gjennom et tilbud, og ikke lenger oppfyller vilkårene, må de rabatterte varene også returneres – ellers vil du bli belastet for differansen.

Dersom du returnerer noen, men ikke alle varene i en ordre med rabattkode, justeres rabatten slik at den fortsatt gjelder for varen du beholder. Refusjonsbeløpet vil derfor tilsvare varens pris minus den delen av rabatten som er brukt på den.

Reklamasjon og mangler
Varen er ødelagt, hva gjør jeg?

Dersom du har vært uheldig og mottatt en defekt vare, ta kontakt med oss via Min side. Last gjerne opp bilde/video om det er relevant for saken.

Jeg mangler et produkt - hva gjør jeg?

Opprett en skriftlig henvendelse via Min side, så hjelper vi deg videre! Merk av hvilket produkt som mangler i din bestilling når du sender inn henvendelsen, så finner vi en løsning så raskt som mulig.

Jeg har fått feil produkt - hva gjør jeg?

Oops! Hvis du mottatt noe annet enn det du bestilte ta kontakt med oss via Min side, så hjelper vi deg videre. Viktig: Ikke åpne produktet, da vi som regel ønsker det i retur i original stand. For en raskere behandling, legg gjerne ved et bilde av produktet eller strekkoden. Vi ser på saken og finner en løsning for deg!

Pakken min er blitt skadet i transport, hva gjør jeg?

Ta kontakt med oss via Min side så vil vi ta saken videre med transportøren, og finne en løsning. Last gjerne opp bilde/video av skaden for raskere behandling.

Jeg har fått en allergisk reaksjon - hva gjør jeg?

Hvis du har vært uheldig og fått en allergisk reaksjon, ta kontakt med oss via Min side, så hjelper vi deg videre. For en raskere behandling setter vi stor pris på om du legger ved bilder som dokumenterer reaksjonen.

 

Produkter
Hvordan sjekker jeg om et produkt er tilgjengelig i butikk?

Du kan sjekke dette ved å gå til produktsiden for det aktuelle produktet. Her vil du finne informasjon om lagerstatus for de ulike butikkene.

Produktet er utsolgt, når kommer det inn igjen? 

Du finner en estimert «tilbake på lager» dato på produktsiden. Dersom du ønsker å bli varslet når varen er tilbake, kan du trykke på "Varsle meg" så får du e-post når det er på plass igjen. 

Gaven fulgte ikke med på kjøpet – hvorfor?

Vareprøver, gratisprodukter og tilbudsvarer reserveres dessverre ikke i handlekurven. De er tilgjengelige så langt lageret rekker og kan bli utsolgt før du fullfører kjøpet. 

Hvilke ingredienser har produktet? 

De fleste produkter har en ingrediensliste på produktsiden. Vær oppmerksom på at ingredienser kan oppdateres over tid, så for den mest oppdaterte informasjonen anbefaler vi at du sjekker forpakningen.  

Kan jeg tipse dere om produkter?

Vi elsker tips! Har du et produkt du ønsker å se hos oss? Send gjerne forslaget ditt via en av kanalene på kontakt oss.

Profil
Hvordan logger jeg inn? 

Du logger inn ved å klikke på profilikonet øverst til høyre og deretter skrive inn e-posten og passordet ditt. Hvis du ikke kommer inn, kan det være en tastefeil i e-post/passord eller et ekstra mellomrom. Sjekk også om du kun har en gjesteprofil ved å prøve å opprette ny bruker med samme e-post. 

Fortsatt problemer? Ta kontakt med oss via kontakt oss så hjelper vi deg! 

Hvordan endrer eller tilbakestiller jeg passordet mitt?

Du kan enkelt endre passordet ditt under «Min profil» nederst på siden.

Får du ikke tilsendt lenken for tilbakestilling? Sjekk om e-posten kan ha havnet i søppelposten. Hvis du fortsatt ikke finner den, ta kontakt med oss via kontakt oss, så hjelper vi deg videre!

 

 

Hvordan oppretter eller sletter jeg en profil? 

Opprette profil: 

  1. Klikk på profil-ikonet oppe til høyre. 
  2. Velg fanen "Bli medlem". 
  3. Fyll ut informasjonen og bekreft. 

Slette profil: 

  1.  Logg inn og gå til «Min profil». 
  2. Gå til samtykker-seksjonen nederst på siden og klikk på "Slett profil"-knappen. 

 

Hvordan oppdaterer jeg opplysningene på profilen min? 

Navn, adresse, epost og andre opplysninger endrer du enkelt under «Min profil» inne på Min side. Husk å lagre endringene og fjern adresser du ikke lenger bruker.  

Blivakker FOR YOU
Hva er Blivakker FOR YOU?

Blivakker FOR YOU er et lojalitetskonsept og en kundeklubb for deg som handler hos Blivakker på nett eller i butikk. Som medlem får du poeng på alle kjøp, tilgang til eksklusive fordeler, personlige tilbud og kampanjer. Du blir belønnet for din lojalitet og ditt engasjement.

Hvordan melder jeg meg inn i Blivakker FOR YOU?

Du melder deg enkelt inn gratis via blivakker.noMin side under Min profil eller i en fysisk Blivakker butikk. For å bli medlem må du være minst 15 år og ha en gyldig e-postadresse og mobilnummer. I tillegg må du gi samtykke til kommunikasjon via e-post og mobil.

Hvordan fungerer poeng i Blivakker FOR YOU?

Du tjener 1 poeng for hver krone du handler for hos Blivakker, enten i butikk eller på nett. Poengene registreres automatisk hvis du er logget inn eller identifiserer deg som medlem ved kjøp. Det kan forekomme kampanjer hvor du kan samle enda flere poeng i tillegg til belønninger knyttet til engasjement. Når du har oppnådd 1000 poeng vil du bli belønnet med en bonuskupong. Og slik kan du få enda flere fordeler som medlem av Blivakker FOR YOU.

Hvor finner jeg poengene og bonusene mine?

Logg inn på Mine side, under Kundeklubb ser du poengsaldo, aktive bonuskuponger og eksklusive medlemsfordeler.

Hva kan jeg bruke poengene mine til?

Når du har samlet 1000 poeng, får du en digital bonuskupong. Kupongen gir rabatt på din neste handel i både nettbutikk og i butikk. Kundeklubben Blivakker FOR YOU er dynamisk og vil utvikle seg for å gi det beste for deg som medlem, derfor vil vi belønne de som samler mest poeng over tid. 

Hvor lenge varer bonuskuponger fra Blivakker FOR YOU?

Bonuskuponger er gyldige i 3 måneder fra aktiveringsdatoen. Du vil se gyldighetstiden på Mine side under Mine poeng. Bonuskuponger opprettes så fort du har nok aktive poeng. Husk at poeng først aktiveres 30 dager etter en handel, for å ta hensyn til eventuell angrerett eller retur. Så det kan bety at dersom du handler 15.april og passerer 1000 poeng, vil du motta poengene etterfulgt av en kupong 30 dager etter, altså 15. mai - dette for å ta hensyn til angring, fakturaperiode og eventuell retur.

Får jeg poeng på alle typer kjøp?

Du får poeng på alle kjøp av produkter med unntak av frakt og gebyr, kjøp av gavekort, betaling med gavekort og kjøp av servicetjenester som frisør og hudpleiesalong. Varer betalt med opptjent bonuskupong vil også redusere poengoppsamlingen. Poengene gjelder kun for varer etter rabatt du betaler for med ordinære betalingsmetoder.

Kan jeg overføre poeng til noen andre?

Nei, poeng og bonuskuponger er personlige og kan ikke overføres eller deles med andre.

Hva skjer med poengene mine hvis jeg returnerer en vare?

Hvis du returnerer en vare, trekkes tilsvarende antall poeng fra din saldo. Har du brukt en bonuskupong ved kjøpet, vil bonuskupong ikke refunderes.

Jeg fikk ikke poeng etter et kjøp. Hva gjør jeg?

For å tjene poeng må du være innlogget når du handler og ha godtatt vilkårene for kundeklubben før kjøpet ble gjennomført. Sjekk gjerne at:

  • Du var logget inn med riktig brukerkonto da du handlet
  • Du har aktivt samtykket til kundeklubbens vilkår
  • Kjøpet er registrert på kontoen din (du finner oversikt på Mine side under Mine ordre)

Hvis alt dette er i orden og du fortsatt mangler poeng, kan du kontakte kundeservice – så hjelper vi deg gjerne.

Hvordan avslutter jeg medlemskapet mitt i Blivakker FOR YOU?

Du kan når som helst avslutte medlemskapet via Mine side under Min profil, eller ved å kontakte kundeservice. Husk at du da mister alle opptjente poeng og kuponger. Avmelding av SMS eller E-post vil også kunne avmelde deg kundeklubben, da slike samtykker er med i krav for medlemskap. 

Hva skjer hvis jeg er inaktiv som medlem?

Hvis du ikke har vært aktiv (kjøpt noe eller klikket på kommunikasjon) i 12 sammenhengende måneder, slettes medlemskapet automatisk. Poeng og bonuskuponger vil også slettes.

Kan jeg være medlem uten å få markedsføring?

For å være medlem i kundeklubben må du samtykke til å motta markedsføring via e-post og SMS. Dette er fordi medlemsfordelene – som eksklusive tilbud, kampanjer og nyheter – deles gjennom disse kanalene. Du kan når som helst melde deg ut av kundeklubben eller endre dine samtykker inne på Min side under Min profil. 

Øvrige spørsmål
Jeg glemte å legge til rabattlinken, hva gjør jeg?

Ta kontakt med oss via Min side, så registrerer vi koden for deg i etterkant. 

Rabattlinken fungerer ikke, hva er galt? 

De fleste rabattlinkene kan kun brukes en gang per kunde. Sjekk at disse kriteriene er oppfylt: minstebeløp, gyldig tidsperiode og aktuelle produkter.  

Oppfyller du alle kriteriene, men fortsatt har problemer? Ta kontakt med oss via Min side, så hjelper vi deg! 

Hvor lenge varer tilbudet? 

Dato for tilbudsperiodene finner du inne på blivakker.no og i nyhetsbrevene dersom du er påmeldt. 

Har dere samme priser på nett og i butikk?

Prisene i våre fysiske butikker og nettbutikken kan variere på enkelte produkter. Iblant har butikkene egne tilbud og kampanjer som er eksklusive for den enkelte butikk. Vi ønsker å gi våre kunder de beste mulige prisene og tilbudene, både på nett og i butikk.

Har dere prisgaranti? 

Vi har dessverre ikke prisgaranti hos oss. Vi gjør vårt beste for å tilby gode priser, men kan ikke justere dem utenom tilbudsperioder. 

Kan gavekort kjøpt på nett brukes i fysisk butikk?

Gavekort kjøpt på nett kan kun brukes i nettbutikken. Vi selger også gavekort i våre fysiske butikker som kan brukes der. 

Hvordan sjekker jeg saldo på gavekortet mitt? 

Du finner saldo og oversikt over dine aktive gavekort på Min side under "Mine gavekort". 

Ønsker du at noen andre skal bruke gavekortet? Del koden med dem, så kan de enkelt løse det inn. 

Hva er kontaktinformasjonen til de fysiske butikkene? 

Du finner oversikt over alle våre butikkerher.

Har dere samarbeid med Trumf? 

Ja, det har vi! Trumf-bonusen må registreres via Trumf sine nettsider. Du logger inn på viatrumf.no, og går så inn på blivakker.no via dem. Vi kan dessverre ikke registrere bonusen hos oss. 

Kan jeg samarbeide med dere? 

Vi får mange henvendelser daglig, og har derfor valgt å gjøre alle våre samarbeid gjennom vår affiliate partner Adtraction. Du kan lese mer om dette og bli med i vårt programher. 

Hvordan melder jeg meg av nyhetsbrevet?

Du kan enkelt melde deg av nyhetsbrevet ved å trykke på linken nederst i mailen. 

Tilbyr dere klikk og hent?

Vi tilbyr dessverre ikke klikk og hent ennå, varer kjøpt i nettbutikken blir sendt med Posten.