Kundeservice

Kundeløftet

Rask responstid: effektiv håndtering av dine ordre og henvendelser.

Smarte løsninger: vi jobber for å tilby deg de beste løsningene.

Fleksibilitet: du kan kontakte oss i flere kanaler.

Engasjement: folkelige, med glimt i øyet.

Imøtekommende: alle spørsmål er velkomne. Vi er her for deg!

Tilgjengelighet

Min side
Den beste måten å komme i kontakt med vår kundeservice på er ved å logge inn på Min side.
Deretter går du inn på Kundeservice, trykker på «Lag ny henvendelse» og følger du stegene videre.
Vi ber deg være nøye med å registrere saken i riktig kategori. Dette sikrer raskest mulig svartid.

Chatbot
Hils på vår chatbot, «Rosie».

Rosie er vår virtuelle butikkassistent og hun er tilgjengelig døgnet rundt, hele året.
Hun vil kunne hjelpe deg med en hel rekke spørsmål du måtte ha om f.eks kjøpsprosessen, sporing av pakke, spørsmål relatert til våre brukerbetingelser m.m.
Rosie er ikke spesielt glad i lange avhandlinger, så det er best om går rett på sak med det du lurer på.
Har du noen tips eller innspill som kan hjelpe oss med videre utvikling, ta gjerne kontakt med kundeservice.

Kundetelefon
Vi er tilgjengelige på 38 00 07 75 fra 10:00 til 16:00 mandag til torsdag og fra 10:00 til 15:00 på fredag. Lørdag, søndag og helligdager er telefonen stengt.

I perioden fra 17. juni til 9. august har kundesenteret sommertid og er tilgjengelig på telefon mellom kl. 10-15 alle hverdager.

Post- og fakturaadresse 
BliVakker.no AS Postboks 8104 4675 Kristiansand Norway