Kontakt oss
Kontakt oss

Sjekk våre infosider først!

Vi ønsker at du som kunde enkelt skal komme i kontakt med oss. Mye kan du enkelt å finne ut av på egenhånd via Infosenteret vårt. Sjekk også Spørsmål og svar. Her finner du svar på de mest vanlige spørsmålene fra våre kunder. Henvendelser rundt reklamasjon, angre eller retur av varer anbefaler vi at rettes skriftlig via «min side», for best mulig håndtering. 

‘Min side’

Den beste måten å komme i kontakt med vår kundeservice på er å gå inn på "min side" (du må være innlogget for å sende en melding).
Henvendelser sendt på denne måten vil normalt sett bli besvart innen 24 timer, forutsatt at neste dag er en virkedag. Vær også nøye med å registrere saken i riktig kategori. Dette sikrer raskest mulig svartid.

Chatbot: 
Hils på vår chatbot, "Rosie".

Rosie er vår virtuelle butikkassistent og hun er tilgjengelig døgnet rundt, hele året.
Hun vil kunne hjelpe deg med en hel rekke spørsmål du måtte ha om f.eks kjøpsprosessen, sporing av pakke, spørsmål relatert til våre brukerbetingelser m.m.
Rosie er for tiden under opplæring, men blir bedre og bedre dag for dag! Lange avhandlinger er hun ikke spesielt glad i, så det er best om går rett på sak med det du lurer på.
Har du noen tips eller innspill som kan hjelpe oss med videre utvikling, ta gjerne kontakt med kundeservice.

Kundetelefon:

Vi er tilgjengelige på 38 00 07 75 fra 10:00 til 16:00 mandag til torsdag og fra 10:00 til 15:00 på fredag.
Lørdag, søndag og helligdager er telefonen stengt.

Vi anbefaler å sende melding via "min side" i stedet for å ringe siden det periodevis kan være stor pågang på telefon.

Post- og fakturaadresse:

BliVakker.no AS 
Postboks 8104 
4675 Kristiansand
Norway

Ledige stillinger:

Våre stillinger blir utlyst på finn.no og via bemanningsbyåer. Spørsmål knyttet til dette kan stilles via brandsdalgroup.com.